Projektujemy layouty czasopism

Wydawcom czasopism drukowanych proponujemy zaprojektowanie indywidualnego layoutu czasopisma (magazynu, biuletynu, gazetki). 

Pracę rozpoczynamy od analizy grupy odbiorców, do których kierowany jest dany tytuł (wiek, wykształcenie, potrzeby czytelnicze). Dopytujemy o plany wydawcy w zakresie rodzaju materiałów planowanych do zamieszczenia w publikacji oraz wrażenie, jakie czasopismo powinno zrobić na odbiorcy przy pierwszym kontakcie. Na następnych etapach opracowujemy layout wzorcowych stron, okładkę oraz winietę.

Kolejne wydania czasopisma na tak opracowanym layoucie możemy składać w naszej agencji, korzystając z rozbudowanego zaplecza dtp, może też się tym zająć dotychczasowy grafik klienta.

Projekt layoutu czasopisma dla klientów

Layout czasopisma gotowy do wdrożenia

Kolejne wydania czasopisma składanego na bazie zaprojektowanego przez nas layoutu mogą powstawać zarówno w dziale graficznym wydawcy (klienta), jak i w naszej agencji.

Nasze layouty to nie tylko zestaw projektów – to pakiet gotowych do wdrożenia plików edytowalnych programu Adobe InDesign z odpowiednio przygotowanymi modułami, na których od razu mogą zacząć pracę składacze zatrudnieni przez wydawcę.

Nowy branding firmy?
Nowy layout firmowej gazetki!

Zmiana identyfikacji wizualnej firmy to proces wieloelementowy, nie ogranicza się tylko do zmiany logo.

Do nowego logotypu należy dopasować całą komunikację wizualną z otoczeniem. To świetna okazja, by odświeżyć też layout wydawanego czasopisma – rzadko zdarza się bowiem, by nowe logo „pasowało” do dotychczasowego designu firmowego periodyku.

Jaka jest nasza rola w tym procesie? Bazując na nowej identyfikacji wizualnej zaprojektujemy nowy layout czasopisma wydawanego przez Twoją firmę. Będzie spójny z nową identyfikacją wizualną, świeży i nowoczesny!

Czasopismo pracownicze - projekt layoutu

Szkolenia z zakresu składu czasopism

Prowadzimy warsztaty i szkolenia z efektywnego składu czasopism – zarówno tych powstających na bazie naszych layoutów, jak i layoutów już funkcjonujących w firmie lub w wydawnictwie.

Dzięki metodycznemu podejściu do zagadnienia, dogłębnie poznajemy proces wydawniczy klienta, by wskazać etapy nadające się do optymalizacji bądź całkowitego przebudowania.

Cel zawsze jest ten sam – efektywne przygotowywanie kolejnych wydań tytułu przez zespół wydawnictwa.

Wybrane layouty czasopism naszego autorstwa